pop

KOMŠINICA ME POZVALA DA JE ZADOVOLJIM, A ONDA SAM SE ZAPREPASTIO…



Zovem se Bojan i imam 25 godina. Dugo se nisam video sa drugaricom iz srednje, nekih 5 godina. Kada sam se preselio u Beograd slučajno smo se sreli u jednom tržnom centru. Ona je odavno bila zaljubljena u mene, i to sam znao. Odmah me počela provokativno gledati, a zaista se popravila od srednje.. Dao sam joj par komplimenata, razmenili smo brojeve i otišli svako svojim putem. Zaista je sad bila ribetina. Kakva sam budala ja bio.

Ležao sam to veče sam u krevetu i gledao nešto na mobitelu. Bilo je zaista dosadno. U jednom trenutku zazvonio mi je mobitel. Bila je to Ana. Iznenadio sam se, pitao sam se šta hoće. Javio sam se, a ona je rekla da me želi kao nikad do sad, i izdiktirala mi svoju adresu. Pristao sam na to, najviše zbog toga jer je rekla da ima jedno iznenađenje za mene. Na putu do tamo, samo sam razmišljao šta je iznenađenje.

Očigledno je da želi dobar provod, ali iznenađenje, hmm.. Svašta mi je padalo na pamet, ali ništa što bi moglo biti realno. Kada sam stigao, parkirao sam auto ispred njene zgrade i došao do vrata. Pozvonio sam, a Ana mi je otvorila. Pozdravila me i rekla da sedem u dnevni boravak i da sačekam par minuta. Seo sam na kauč i nestrpljivo čekao. Minute su prolazile zaista sporo, u celom tom iščekivanju postao sam i nervozan.

Konačno, čuo sam Anu kako govori da zatvorim oči i da se spremim. Uradio sam to, a onda sam osetio kako se neko približava meni. Otvorio sam oči i iznenadio sam se kada sam ugledao Anu i Ugledao sam Anu i drugaricu Maju iz srednje, obučene u zecice. Bilo je zaista iznenađenje. Maja me upitala da li je se sećam. Naravno odgovorio sam.



Nežno sam masirao Maji cice dok je Ana bila zaposlena mojim prijateljem. Odjednom i Maja se spustila dole i obe su počele da se igraju sa njim. Bilo je nezaboravno. Rukama sam nabijao Maju na kitu, a Ana je bila zaposlena mojim lopticama. Nežno je prelazila preko njih. Ubrzo sam ustao i podigao Maju na krevet i svukao joj uske crvene gacice. Poceo sam je lizati, a ona je stenjala kaoluda. Uzivala je, skoro kao i ja. Ana se provukla ispod mene i nastavila posao sa mojom kitom. Ubrzo su se njih dve zamenile i ja sam mogao birati kombinaciju. Maja je pusila bolje zaista. Znala je sta radi, bila je iskusna. Dahtala je kao luda, video sam da je Ana bila ljubomorna sto je Maja prva na redu. Jedva je zelela da ona dodje na red. Tucao sam je ludjacki, buka se u stanu napravila kao da nas je 10. Uzivali smo, a onda je na red dosla Ana. Nije bila toliko iskusna pa sam usao polako..

Nema komentara