pop

Djevojka iz Novog Pazara tvrdi: “PETORICA SU ME SILOVALI, ne mogu ni da kažem šta su mi sve radili!”





Svašta su mi radili. Sjećam se da ih je bilo pet ukupno i da su me držali za vrat. Neću o svim detaljima, neprijatno mi je, a i teško da o tome da govorim.

Ovo je za «Novosti» rekla S. P. (27), djevojka koja je policiji prijavila da su je silovala petorica Novopazaraca. Muškarci su nakon toga privedeni, ali su svi negirali krivično djelo tvrdeći da je «sve bilo dobrovoljno».

– Otišla sam u Hercegovačku ulicu da potražim prijateljicu koju znam iz narodne kuhinje, da
zajedno odemo po hranu – nastavila je potresnu ispovijest S.P., koja inače ima smetnje u razvoju.



– Nisam je našla, ali su me onda na ulici srela trojica mladića koji su mi rekli da tu žive, da imaju neko slavlje i da me pozivaju na piće. Nikada ranije nisam probala alkohol i nakon što sam popila nekoliko čaša oni su me okružili i napastvovali. Komšinica «silovane djevojke» kaže da je S.P. kasno uveče došla taksijem i da je vozač pozvonio na vrata.

– Rekao je: «Evo, poslali su je neki ljudi iz ciganske mahale, oni su platili prevoz» – ispričala je komšinica koja dosta vremena provodi sa S.P.

– Jedva je stajala na nogama. Kad sam je pogledala vidjela sam podlive ispod vrata i po tijelu i očito je da je bilo prisile.

Ogorčena komšinica kaže da su dugo razmišljali da li da sve prijavljuju policiji, “da ne žigošu dijete”. Na kraju je S.P. hrabro odlučila da ode u MUP i sve prijavi.

– Pogledajte je koliko je sitna i kako izgleda. Petorica monstruma su se iživljavali nad njom ovako bolesnom i slabom – nastavlja komšinica.

– Neki, kako čujem imaju i 46 godina, ne mogu da razumijem te mozgove, gdje će im duša.
Na prijedlog Višeg tužilaštva u Novom Pazaru, Viši sud u ovom gradu odredio je juče pritvor do 30 dana Hasibu M. (46), Edisu D. (19), Nuhiju B. (29), Asmiru I. (28) i Edibu M. (44), svi iz Novog Pazara, zbog sumnje da su u utorak izvršili krivično djelo obljube nad nemoćnom osobom. Sve se navodno dogodilo u kući Hasiba M., u Hercegovačkoj ulici.



– Još nismo složili sve kockice ovog nemilog događaja. Postoji sumnja da je počinjeno krivično djelo obljube nemoćnog lica i kad dobijemo sve nalaze i izvršimo neophodna vještačenja znaćemo i da li je bilo krivičnog djela silovanja – navodi Rade Filimonović, zamjenik višeg javnog tužioca u Novom Pazaru koji je saslušao petoricu uhapšenih.

izvor:doznajemo.com

Nema komentara