pop

Gurnuo sam je nakrevet i legao preko nje. Manje je imala prostora za opiranje, ruka mi je….


Slikovni rezultat za djevojke slike


Moja svastika me je nervirala od prvog dana i nisam se nešto trudio da to sakrijem. Komunikacija nam je bila loša, skoro nikada nisam prvi počinjao razgovor. Žena me je uvek kritikovala zbog toga ali sam se vadio da je klinka i da nemamo o čemu pričati. I zaista, od mene je mlađa 18 godina, od svoje sestre, moje žene, 10. Mala se udala za finog i dobrog dečka.

Od pre par godina počeli smo da idemo zajedno na more. Paša i ja smo se više izležavali po ležaljkama, ja sam komentarisao druge mame i tete, paša se smejao a svaja prevrtala očima. Namerno sam je provocirao, govorio sam paši kako ga neka riba gleda, da joj slobodno priđe…On je u principu stidljiv, nije ženskaroš i priznao mi je da je pre ženidbe imao jednu devojku ali da je nije je*ao jer je bila nevina a on nije bio siguran da će je oženiti?! Kakav idiot.

Ove godine smo išli u Stavros. Bio sam protiv ali… Iznajmili smo jednu prelepu kuću sa velikim dvorištem, blizu plaže. Imali smo tri sobe, veliku kuhinju i jedno veliko kupatilo. Za treću sobu sam rekao da će biti ljubavna soba i da bi trebalo da napravimo raspored korišćenja. Svaja je rekla da je mi možemo slobodno koristiti a da njima neće trebati. E tada me je počela još više nervirati. Stalno je nešto zvocala, pametovala, bukvalno maltretirala mog pašu.

Na plaži smo bili ispod ogromnih platana, imali smo prirodnu hladovinu i naš mlađi i njihov klinac su obično popodne spavali na ležaljkama. Jedno popodne se i meni spavalo pa rekoh da idem u sobu.
– Povedi i Marka, bolje da spava u krevetu nego na ležaljci, reče žena.
Mali je brzo zaspao a ja sam otišao da se istuširam pa i ja da odspavam. I taman što sam legao čuo sam da je neko ušao. Bila je to Maja (svastika), Boki joj je spavao na ramenu. Dok se tuširala Boki se probudio pa sam otišao do njega i mali je ubrzo zaspao.
– Jel se probudio, upita Maja ulazeći u sobu.
– Ma odmah je zaspao, rekoh i krenuh iz sobe.
– I ja ću malo da odspavam, reče Maja.
Otišao sam do frižidera, popio čašu kole i krenuo ka sobi.
Vrata od njihove sobe su bila otvorena, Maja mi je bila okrenuta leđima, nameštala je posteljinu na drugom krevetu.
Onako na*užena…jednostavno sam ušao u sobu, uhvatio je za kukove i privukao sebi.
– Šta ti je, pusti me, vrisnula je.
– Tiše, ako se Boki probudi i vidi svašta može da ispriča.
– Pusti me, jesi li normalan? Bila je tiša.
Otimala se ali je nisam puštao. Izgurao sam je iz njihove i ugurao u “ljubavnu sobu” sve vreme držeći je od po*adi. Uspeo sam nekako da svučem svoj šorc jednom rukom a drugom je pribijao uz sebe da se ne otrgne.
– Ti si bolesnik, i oni će sada da dođu…pusti me budalo.
– Ma sada ću ja da ti uvalim budalu, pič** ti materina.
Uspeo sam da uvučem ruku u njen šorc i počeo da je trljam po obrijano p**i. Pokušavao sam da joj svučem šorc ali bez uspeha. Gurnuo sam je nakrevet i legao preko nje. Manje je imala prostora za opiranje, ruka mi je i dalje bila u njenom šorcu i pokušavao sam da joj uguram pr*t. Uspeo sam i počeo da je je**m prstom ali… meni ku** nije mogao da se digne. U tom trenutku mi i nije bilo jasno zašto sam sve to uradio. Nikada me nije privlačila, male s**e, mršava, skoro bez du**ta… I sad je trebalo dostojanstveno se povući.
Izvukao sam ruku iz njenog šortca, podigao se i taman kada sam hteo da počnem sa izvinjavanjem i molbom za oproštaj, Maja se sva zajapurena ustremila na mog mlitavog đoku. Uzela ga je onako mlitavog u usta i počela da ga stiska usnama. Nisam mogao da verujem šta se dešava. Počeo se da se diže i u trenu je bio kao strela. Si**la ga je, tako halapljivo, ludački. Nije mi dugo trebalo, uvatio sam je za glavu i počeo jače da ga nabijam i sv**avam u usta.
Istresao sam ga do kraja…Par trenutaka smo stajali nepomični. A onda je Maja ustala, skinula majcu da bi obrisala lice i usta i krenula iz sobe. Uhvatio sam je za ruku i povukao ka krevetu. Ništa nismo govorili. Skinuo sam joj šorc i bacio se na obrijanu p****u. Kita je bila spremna, prislonio sam gla*ić i lagano ga uvlačio i izvlačio ali samo gla*ić. i onda počeo silovito da je je*em. Osetio sam da spe**a kreće iz ja*a, izvadio ga i počeo da svr**vam po njenom stomaku.
Ležali smo neko vreme bez reči…ustala je prva i otišla na tuširanje.
Do kraja letovanja skoro da nismo ni reč progovorili…

Nema komentara