pop

VIC – Fata razvezla pi*ku sa komšijom Suljom




Dosao Mujo kod ljekara i razveze pricu. Posao jednom na voz da posjeti oca
u drugom mjestu, ali kad je voz stigao pojavi se jedan njegov drug i kaze mu da
mu je otac otisao u neko trece mjesto. I Mujo krene nazad kuci. Kad tamo, Fata
taman razvezla pi*ku sa komsijom Suljom. Mujo potegne handzar da ubije Fatu. A
Fata zakuka:
– Nemoj, bolan, Mujo grijesiti dusu. sta ces time dobiti. Ja mrtva, ti u
zatvoru, a Suljo na slobodi. Nego daj sjedni, pa da popijemo kaficu i zapalimo
cigaricu, pa ce sve proci k’o da nije ni bilo.
I krenu njih troje tako… kaficu po kaficu, cigaricu po cigaricu… do
zore. I Suljo ode kao da nista nije bilo.
Nekoliko dana kasnije isplanira Mujo da s drugarima posjedi citavo vece uz
rakijicu u kafani. Ode on, kad u kafani sazna da je jednom drugu umro otac.
Odustanu oni od kafane i razidju se kucama. Kad kod

Muje ponovo zlo: opet Fata
sa Suljom “in flagranti”. Mujo potegne handzar da ukoka Sulju, a ovaj zavapi:
– Nemoj, bolan, Mujo. sta ces time dobiti. Ja mrtav, ti u zatvoru, a Fata
na slobodi da je poslije otme drugi. Nego daj sjedni, da popijemo kaficu i
zapalimo cigaricu, pa ce sve proci.
I tako bude. Kaficu po kaficu, cigaricu po cigaricu, zaglave oni do jutra.
Na kraju Suljo ode kuci i tako “prodje voz”.
Ali hoces. Poslije dva-tri dana trebalo Mujo da ode na sluzbeni put sa
svojim direktorom (cuj, bolan, Mujo i sluzbeni put!). I ode on do firme po
stvari, pa da ide na voz. Kad tamo, direktor mu

kaze da je put odlozen. Krene
Mujo kuci. I…



kao sto se vec moze ocekivati, ponovo zatekne Sulju na Fati
(polozaj je moguce bio drugaciji).
– I potegnem ja handjar da ih oboje sastavim sa zemljom – prica Mujo
ljekaru. – A oni uglas zakukaju:
“Nemoj, bolan, Mujo, da nas ubijes! sta ces ako to uradis? Mi pod zemlju,
ti u zatvor, i nista time neces dobiti. Nego dah da sjednemo, da popijemio
kaficu i zapalimo cigaricu, pa ce sve proci.”
– I ja ti, bolan, pristanem. Skuha Fata kaficu i zapalimo po cigaricu.
Kaficu po kaficu, cigaricu po cigaricu, i docekamo mi jutro. Suljo ode, vala
k’o da nista nije ni bilo.
– I dobro sad, Mujo, sto si dosao kod mene? sta ja tu mogu ra uradim?
– Bolan, doktore. Da se ne razbolim od tolikih kafica i cigarica?

Nema komentara