pop

ISPOVEST: Drug mi ga stavio u usta i grubo je*ao..

Slikovni rezultat za slike zene


Bila sam u vezi sa ozenjenim muškarcem, 15 godina starijim od mene, koji me je gledao kao kraljicu u svakom smislu te reci…paznja, toplina, srdacnost, odlican se*s, posvecivao mi se maksimalno..s njim sam čak izgubila i nevinost, imala sam 16 godina i ne kajem se..opet bih.

 Bili smo “zajedno” skoro 3 godina, a onda sam na morala da prekinem sa njim i to samo zbog mojih roditelja, jer kada su saznali da sam u vezi sa starijim i oženjenim, prijetili su mi da će da me se odreknu.

 Kasnije sam upoznala nekog mojih godina, bila sam dva mjeseca u vezi i onda smo spavali prvi put, krenuo je odmah da GA nekontrolisano jako gura u mene… kada sam mu rekla da me mnogo boli, da ne mogu da izdržim i da stane, on se nije obazirao i samo je nastavio i to još jače… osjećala sam se kao neka drolja, na sve je liciilo sem na vođenje ljubavi.. sebican do zla boga nikakvu pažnju mi nije posvećivao. Isti dan sam prekinula sa njim i javila se mome “oženjenom” muškarcu, čovjeku koji me čini sretnom i koji me istinski voli.


Odselila sam se od roditelja i živim u malom stančiću, koji on plaća. Nisam mu prva žena, ali me pazi bolje nekgo i jedan drugi muškarac kojem bi bila prva žena, a ko zna da li bi i tada bila jedina.

Nema komentara